آموزش و درآمد واقعی و منطقی از اینترنت ( درآمد کلیکی PTC)

آموزش و درآمد واقعی و منطقی از اینترنت ( درآمد کلیکی PTC)

از وبگردی در اینترنت کسب درآمد کنید
آموزش و درآمد واقعی و منطقی از اینترنت ( درآمد کلیکی PTC)

آموزش و درآمد واقعی و منطقی از اینترنت ( درآمد کلیکی PTC)

از وبگردی در اینترنت کسب درآمد کنید

معرفی بردیا باکس

بردیا باکس رضایتمندی کاربران


گزارش معرفی و ثبت یک مکان در گوگل مپ ( اینترنت و کامپیوتر آرفو )

با توسعه ی بیش از پیش شبکه جهانی اینترنت در سرتاسر جهان,سایت ها و سرور های مختلفی پدید آمد که امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

کمپانی گوگل که بی شک با آن آشنا هستید و یکی از معتبرترین شرکت ها در این ضمینه میباشد امکانی را فراهم آورده که با استفاده از آن کاربران میتوانند نقشه ی کشور های مختلف را مشاهده و تغییراتی نیز در آن اعمال کنند که البته این تغییرات باید مورد تایید سایر بازدید کنندگان قرار گیرد در غیر اینصورت قابل نمایش نمیباشد. این تغییرات میتواند شامل اضافه کردن خیابان ها,کوچه ها,ایستگاه مترو, شرکت ها,ساختمان ها و حتی فروشگاه های مورد نظر افراد باشد. این سایت با نام اینترنتی Google Map شناخته می شود که کم و بیش با آن اشنایی دارید.

در این گزارش سعی داریم روند اضافه کردن یک مکان به گوگل مپ را بصورت ساده و روان بازگو کنیم.

 

ابتدا وارد سایت مورد نظر می شویم که با آدرس maps.google.com شناخته می شود. بعد از بارگذاری کامل سایت گوگل مپ صفحه اصلی آن را مشاهده میکنیم که در اکثر سیستم ها زمانی که برای بار اول وارد این سایت می شویم سرور ما را بطور پیش فرض به قاره ی آمریکا هدایت میکند و نقشه روی این قاره قرار میگیرد.

با استفاده از ماوس نقشه را به سمت قاره و کشور مورد نظر که در اینجا اسیا و ایران است هدایت میکنیم و با استفاده از اسکرول ماوس و یا نوار لغزنده ی سمت چپ نقشه سعی میکنیم روی کشور مورد نظر Zoom کنیم تا وارد مرز آن شویم و شهر های آن قابل مشاهده باشد.

حال به همان صورت شهر مورد نظر را که در این گزارش نوشهر است را پیدا میکنیم و وارد آن می شویم تا خیابان ها و مناطق شهر قابل مشاهده باشد. سپس وارد منطقه ی مورد نظر خود که در اینجا میدان آزادی است می شویم و محل مورد نظر خود را که میخواهیم به نقشه اضافه کنیم را پیدا میکنیم. چون میخواهیم کافی نت آرفو را در نقشه ثبت کنیم باید محل ان را پیدا کنیم. دقت داشته باشید که ممکن است فقط خیابان ها و مکان های اصلی قابل رویت باشند ک در اینصورت باید بزرگنمایی یا همان زوم را بیشتر کنیم تا خیابان های فرعی و کوچه ها نیز قابل مشاهده باشند.

حال پس از انکه محل مورد نظر را برای ثبت مکان انتخاب کردیم روی گزینه ی Edit in Google Map Maker در سمت راست پایین نقشه کلیک میکنیم و با توجه به اینترنت پرسرعت کشور صبر میکنیم تا صفحه ی جدید بارگذاری شود. حال بر روی گزینه ی ADD NEW که بصورت قرمز رنگ بالای صفحه است کلیک میکنیم و گزینه Add Building Outlines را انتخاب میکنیم و از منوی بعد گزینه Apartment Building را تایید میکنیم.

حال محل مورد نظر را برای ثبت کردن روی نقشه بصورت یک شکل رسم میکنیم. توجه کنید برای بهتر کشیدن شکل میتوانیم برای رسم زاویه های ان دکمه ی Shift صفحه کلید را نگه داریم تا بصورت خط های صاف رسم شود. وقتی زاویه ها را بهم متصل کردیم مرورگر بصورت خودکار مکان را میشناسد و از ما میخواهد مشخصات ان را وارد کنیم.

فیلد های وارد کردن اطلاعات مکان در سمت چپ صفحه قابل مشاهده است. در قسمت Building Name نام ساختمان را که خوابگاه دانشگاه مهاجر است را وارد میکنیم. در اینجا به غیر از نام مکان که مشخصه ی اصلی آن است مشخصات دیگری نیز خواسته شده است که اختیاری هستند اما برای کامل تر کردن اطلاعات مکان بهتر است واردشان کنیم.

در قسمت Building Attributes میتوانیم اطلاعاتی از قبیل سال ساخت ساختمان و ارتفاع و ... را اضافه کنیم. در قسمت وبسایت نیز اگر مکان مورد نظر دارای وبسایت بود وارد میکنیم.

در منوی Additional و قسمت Popularity مینوانیم میزان محبوبیت مکان مورد نظر را در قالب محبوبیت در شهر یا کشور و حتی جهان را مشخص کنیم و در قسمت Description نیز توضیحاتی را وارد میکنیم و در نهایت گزینه ی Save را انتخاب میکنیم تا تغییرات مورد نظر اعمال شود. حال پیامی مبنی بر اینکه تغییرات شما باید مورد تایید کاربران دیگر قرار گیرد نمایش داده می شود که نشان دهنده ی این میباشد که تغییرات زمانی نهایی می شود که تعداد مشخصی کاربر ان را تایید کنند.

 


حال همانطور که در عکس مشاهده میکنید مکان مورد نظر به ثبت رسید و در انتظار تایید نهایی است.

( جهت نمایش تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید )

واریز پورسانت کاربر t-rex

در تاریخ 24/3/1392 و ساعت 3:14 AM
شما مبلغ 21000 ریال از حساب اجاره خود به اجاره درآمد متعلق به نام کاربری t-rex در سایت teobux.com انتقال دادید.
تعرفه این انتقال -420 ریال برای کاربر انتقال دهنده محسوب شد و مبلغ انتقال داده شده با کسر کارمزد معادل 20580     








از فروشگاه ما آسان و با اطمینان خرید کنید 




نیاز به یک وب سایت

1- علاوه بر تلفن و آدرس پستی یک راه ارتباطی دیگر

2- نمایش محصولات شما همیشه برپاست با کمترین هزینه

3- وقتی کسی در اینترنت مثلا بدنبال کتاب فیزیکی می گردد که شما آن را نوشته اید یا ناشر آن هستید در جستجوگری مثل گوگل خیلی راحت شما را پیدا می کند .

4- مشتری برای دفعات بعدی خیلی بیشتر به فروشگاه آنلاین شما مراجعه میکند ، چون فاصله مشتری تا آنجا فقط یک کلیک است و هزینه ای هم ندارد!

5- هزینه تبلیغات محصولات در اینترنت بسیار کمتر از رسانه های دیگر مانند تلویزیون و رادیو است . پس می توانید سایت خود را با هزینه ای بسیار جزئی در سایت های دیگر تبلیغ کنید .

6- اظهار نظر در محیط شبکه برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است . پس خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود .

7- مشتریانی که نمی توانند بصورت حضوری از شرکت یا فروشگاه شما بازدید کنند ، حال میتوانند حداقل محصولات شما را در سایتتان ببینند . این مشتری ممکن است حتی در جزایر قناری باشد !

8- اگر محصولی تولید می کنید که طیف وسیعی از نسل جوان از آن استفاده می کنند ، سایت هایی درباره محصول شما مطلب می نویسند . بدون اینکه حتی روح شما هم خبر داشته باشد .

9- برای اینکه در مقابل همکارانتان در محدوده کاری کم نیاورید ایجاد یک سایت از نون شب هم واجب تره .

10- تجارت الکترونیک در جهان یک چیز کاملا ساده و جا افتاده است . اما در ایران بعلل گوناگون ( از جمله نبودن کارت های اعتباری ) این مورد هنوز برای مردم ما امری نا آشناست .






از فروشگاه ما آسان و با اطمینان خرید کنید 




افزایش page rank درگوگل

افزایش رنکینگ سایت و بصورت مداوم افزایش رنک صفحات سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل یک شیوه متداول اما مشکل برای سبقت سریع و توسعه فروش صد در صد برای بنگاه های اقتصادی کوچک ، متوسط و بزرگ محسوب میشود .

روشهای موثر در افزایش رتبه سایت شما ممکن کمی زمانبر یا مشکل باشد ولی نتیجه ای مطلوب دارد چراکه با افزایش رنک سایت شما در گوگل عملا گوگل وب سایت شما را به عنوان یک سایت با محتوای جذاب به کاربران پیشنهاد میکند و افزایش بازدید وب سایت شما 100 درصد شما را به سرعت به اهداف تان در راه اندازی وب سایت نزدیک تر میکند. افزایش بازدیدکنندگان سایت شما موجب سبقت سریع و توسعه کسب و کار شما خواهد شد . 









از فروشگاه ما آسان و با اطمینان خرید کنید 




عوامل موثر در افزایش رتبه صفحات در گوگل


افزایش رتبه صفحات (page rank Google) در گوگل در مجموع در افزایش رتبه سایت در موتور جستجوگر گوگل تاثیرگذار میباشد

۱- مطالب آن در رابطه با موضوع مورد جستجو

۲- موتورهای جست و جو اهمیت صفحات وب را بر اساس میزان لینک به آن طبقه بندی می کنند .

۳- چنانچه لینک بیشتری در سایر پایگاه ها ثبت کنید رتبه بالاتری کسب خواهید کرد .

۴- تبادل لینک بین سایت های هم خانواده یعنی سایت هایی که موضوع مشابهی دارند ، موجب افزایش رتبه در موتورهای جست و جو خواهد شد .

۵- شرکت در بحث های رایج در تالارهای بحث و تبادل نظر ، گفتمان و یا گفت و گو و درج لینک در محل امضا یا در متن بحث به افزایش رتبه شما موتورهای جست و جو کمک موثری خواهد نمود.








از فروشگاه ما آسان و با اطمینان خرید کنید 




تفاوت سرور های مجازی و اختصاصی

VPS که مخفف Virtual Private Server به معنای سرور اختصاصی مجازی می باشد و گاهی از آن به عنوان VDS یا Virtual Dedicated Server نیز نام می برند، به طور ساده به سرویس های میزبانی فضایی گفته می شود که همانند یک سرور اختصاصی مستقل با دسترسی سطح بالا به سرور عمل می نمایند لکن بصورت چندگانه و با هم بر روی یک سرور فیزیکی قرار می گیرند. به عبارت بهتر، با استفاده از تکنولوژی مانند Virtuozzo و با بهره گیری از سخت افزارهای بسیار قوی و پیشرفته، یک سرور فیزیکی به چندین VPS با امکانات یکسان یا متفاوت تقسیم می شود.

هر VPS بنا به تعریف اولیه، سهم خاصی از منابع سرور از قبیل پردازنده، حافظه اصلی، فضای دیسک سخت، پهنای باند و... را به صورت اختصاصی و تضمین شده در اختیار خواهد داشت. به عنوان مثال، یک VPS می تواند شامل 512 مگابایت از 8 گیگابایت حافظه اصلی سرور را به صورت تضمین شده به همراه 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 500 گیگابایت پهنای باند ماهیانه باشد. این بدین معنا است که صرفنظر از میزان مصرف سایر VPS های موجود بر روی سرور، VPS مورد مثال ما تحت هر شرایطی به 512 مگابایت از حافظه اصلی سرور دسترسی خواهد داشت.

هر VPS به طور کاملاً جداگانه عـمـل می کنـد در نتیجـه VPS هـای موجود بر روی یک سـرور می توانند از سیستم های عامل متفاوت و نرم افزارهای مختلف و نسخه های متفاوتی استفاده نمایند. بر فرض یک VPS دارای لینوکس Fedora، دیگری دارای CentOS به عنوان سیستم عامل های سـرور خواهند بود. همین امر در رابطه با VPS های با سـیسـتـم عامل وینـدوز نیـز صادق می باشد. همچنین تعریف Name Server های اختصاصی، نصب ASP, PHP , MySQL , .NET و سایر برنامه ها با نسخه دلخواه، نصب و اجرای کلیه برنامه ها، DLL ها، ... بطور کامل در کنترل و اختیار هر مشترک می باشد.

مهمترین مزایای استفاده از VPS ها در مقایسه با سایر سرویس های میزبانی، هزینه بسیار کمتر VPS ها نسبت به سرورهای اختصاصی و استقلال عملکرد و دسترسی بالاتر نسبت به سرویس های نمایندگی (Resseller/Shared Hosting) می باشد بگونه ای که هزینه VPS ها در بسیاری از اوقات یک پنجم تا یک دهم هزینـه سـرور های اختصاصـی بوده ولی تمامی امکانات آن هـا را دارا می باشد. همچنین هر VPS می تواند به تعداد دلخواه IP معتبر اختصاصی نیز داشته باشد. در مجموع از دید کاربر نهایی، VPS درست همانند یک سرور اختصاصی بوده و کاربر به هیچ عنوان تفاوتی را در نحوه عملکرد و کیفیت خدمات این دو مشاهده نخواهد کرد.

مزایای سرور مجازی به میزبانی وب اشتراکی:

کنترل: با دراختیار داشتن دسترسی root، یا Administrator شما به راحتی می توانید پیکره بندی سرور را تغییر دهید، برنامه های مورد نظر خود را نصب کنید، یا تغییر دهید، که به هیچ وجه در میزبانی اشتراکی مقدور نیست.

امنیت : فایل سیستم شما کاملا مجزا از سایر مشتریان خواهد بود و مطمئن خواهید بود که از دسترس آنها دور است و بدین ترتیب امنیت بیشتری برای شما تامین خواهد شد.

مجزا بودن و کارایی: سرور مجازی شما از منابع اختصاص یافته گارانتی شده برای خود به صورت کامل می تواند استفاده کند و کار مشتریان دیگر سرویس شما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

مزایای سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی:

هزینه: در واقع شما همه قابلیت های یک سرور اختصاصی را با کسری از هزینه های آن خواهید داشت.

قابلیت اطمینان: سازوکار تهیه نسخه پشتیبان به صورت لحظه ای امنیت داده های سرور مجازی را تضمین می کند.

مدیریت پذیری: ابزارهای تعبیه شده در ویرچوزو (Virtuozzo) نصب برنامه ها و تغییر و به روزرسانی آنها را فوراً انجام می دهند.

استفاده از ظرفیت های خالی: هر سرور مجازی قادر است تا در صورت خالی بودن ظرفیت های سیستم و عدم استفاده از آن بوسیله سرور مجازی دیگر در صورت نیاز، از همه آن استفاده کند.

انعطاف پذیری: ارتقاء منابع اختصاص یافته برای یک سرورمجازی، در صورت نیاز به منابع بیشتر براحتی قابل انجام است.








از فروشگاه ما آسان و با اطمینان خرید کنید