آموزش و درآمد واقعی و منطقی از اینترنت ( درآمد کلیکی PTC)

آموزش و درآمد واقعی و منطقی از اینترنت ( درآمد کلیکی PTC)

از وبگردی در اینترنت کسب درآمد کنید
آموزش و درآمد واقعی و منطقی از اینترنت ( درآمد کلیکی PTC)

آموزش و درآمد واقعی و منطقی از اینترنت ( درآمد کلیکی PTC)

از وبگردی در اینترنت کسب درآمد کنید

تکنیک های مهم و کاربردی گرفتن زیرمجموعه مستقیم در سایتهای کلیکی


یکی از مهمترین و بهترین بخش سود دهی در سایتهای کلیکی خارجی و ایرانی ، گرفتن زیرمجموعه مستقیم هست . و با داشتن این نوع زیرمجموعه سود شما چندین برابر و باور نکردنی میشه .

این مطلب رو که الان دارم مینویسم ، فقط و فقط تکنیک های شخصی خودم هستند ، و با اجرایی کردن این تکنیکها ، در هر کدام از سایتهای کلیکی صدها زیرمجموعه مستقیم دارم و ماهیانه میلیونها تومان از این طریق پول به حساب من میاد ، اینجا هم میخوام این اطلاعات رو برای شما دوستان خوبم بنویسم .


نکته : به دلیل شخصی بودن این مطلب ، کپی برداری از این مطلب ممنوع و غیر قانونی میباشد

خوب اول مزایای داشتن زیرمجموعه مستقیم رو میگم تا بدونید چقدر خوبه و مطمئن باشید که در سایتهای کلیکی باید برای گرفتن همچین موردی خیلی تلاش کنیم ، البته اگر درآمد باور نکردنی میخواهید .


مزایای داشتن زیرمجموعه مستقیم و مواردی که شما از این زیرمجموعه ها سود میبرید :


کلیک کردن روی آگهی ها : وقتی زیرمجموعه مستقیم روی آگهی هاش کلیک میکنه ، از طرف سایت به ازای هر آگهی یک مبلغ مشخصی به حساب شما میاد ، که این مبلغ به نوع عضویت شما و نوع آگهی که اون زیرمجموعه کلیک میکنه داره و در سایتهای مختلف این مبالغ متفاوت هستند.که در هر سایتی این مورد کاملا اعلام شده ، مثلا نوشته اگه عضویت شما طلایی باشه و زیرمجموعه شما روی فلان آگهی کلیک کنه ، این مقدار به حساب شما میاد . پس از کلیک کردن زیرمجموعه ها شما سود خوبی میبرید.


ارتقاع عضویت : در اکثر سایتهای PTC یا همون کلیکی ، در صورتی که زیرمجموعه شما عضویتش رو ارتقا بده به بالاتر ، از طرف سایت مبلغی به عنوان پاداش به حساب شما میاد، برای مثال در اکثر سایتهای PTC خارجی این مبلغ 1 الی 2 دلار هست .


انجام آفرهای موجود در سایتهای PTC : در همه سایتهای PTC یکسری قسمتها وجود داره به نام آفرها ( Offer ) یا در بعضی سایتها به نام تسکها میشناسندش .برای مثال در سایت نئوباکس که یکی از بهترین و معتبرترین سایتهای خارجی هست ، در قسمت آفرها ، یک گزینه ای وجود داره به نام Minijob  که با انجام هر مینی جاب مبلغی تا حدود 0.7 دلار به حسابمان میاد ف حال اگر این مینی جابها رو یکی از زیرمجموعه های مستقیم شما انجام بده ، اون مبلغ به حساب اون زیرمجموعه میره و از طرف سایت تقریبا به اندازه 12% از اون مبلغی که زیرمجموعه شما بدست اوره به حساب شما میاد همون لحظه .

خالا حساب کن 200 تا زیرمجموعه داری روزی 100تاشون مینیجاب کار میکنند ، ببین چه چولی روزانه میاد توی حسابت . در سایتهای ایرانی هم به همنی صورته ، با انجام اکثر این گزینه ها از طرف زیرمجموعه های مستقیم شما هم سود میبرید .


خرید کردن : همه ما میدونیم که در سایتهای PTC خارجی و ایرانی ، ما به 2 صورت سرمایه گذاری میکنیم ، یکی به این صورته که شما هی کلیک میکنید و زیرمجموعه مستقیم میگیرید تا پول جمع بشه توی حسابتون و با این پول که بدست میارید ، توی خود همون سایت سرمایه گذاری میکنید ، حالا یکی باهاش زیرمجموعه میخره یا اجاره میکنه ، یکی باهاش در سایت تبلیغات میکنه ، خلاصه اینکه شما از سایت خرید میکنید و به سایت پول میدین .

حالت بعدی هم اینکه که طرف میخواد خیلی زود به پول برسه و همون اول 100 هزارتومان یا 100 دلار یا هر قدری که میخواد سرمایه گذاری میکنه توی سایت . باز هم در این حالت از سایت خرید کرده .


خوب اگر یکی از زیرمجموعه های مستقیم شما ، از سایت چیزی خرید کنه یا پولی توی سایت سرمایه گذاری کنه ، باز هم از طرف سایت برای شما مبلغی به عنوان کمیسیون یا پاداش به حسابتون میاد . برای مثال در بعضی سایتها به ازای خرید هر 100 دلار از طرف زیرمجموعه ، تقریبا یک دلار به حساب شما میاد .


زیر مجموعه گرفتن توسط زیرمجموعه : بعضی از سایتها مثل سایت خارجی کلیک سنس ، که نامش در لیست سایتها در سما راست وبلاگ هست ، به این صورته که اگه کسی زیرمجموعه مستقیم شما بشه ، و اون شخص خودش یک زیرمجموعه بگیره ف شما از هر 2 نفرش سود میبرید ، این سود دهی تا هفت طبقه زیرمجموعه گیری برای شما سود داره ، البته تعدا اینطور سایتهای خیلی کمه و تقریبا 2 الی 3 تا سایت هستند که اینطوری هست و در لیست سایتهایی که من بهشون اعتما کامل دارم و برای شما هم معرفی کردم ، فقط کلیک سنس اینطوریه ف بقیه دیگه اینطوری نیستند .


و نکته آخر اینکه برای داشتن همچین زیرمجموعه ای شما نیازی نیست مثل زیرمجموعه اجاره ای هر ماه مبلغی پول پرداخت کنید و تا زمانی که اون شخص در سایت کار کنه ، زیرمجموعه شما باقی میمونه و به هیچ عنوان قابل تغییر نیست .

خوب دوستان حالا دیگه خیلی خوب میدونید که داشتن زیرمجموعه مستقیم چقدر سود خوبی داره و حالا دیگه فهمیدین که باید برای گرفتنش هر تلاشی بکنید .

و مطمئنا اگر براش تلاش کنید به جایی میرسید که به هیچ عنوان دنبال زیرمجموعه اجاره ای نمیرید .


بریم سراغ اصل مطلب و تکنیکهای خاص خودم رو بهتون بگم ، تا شما هم بتونید مثل من هر ماه چندین هزار دلار یا چندین میلیون تومان به حساب شخصیتون انتقال بدین بدون هیچ دردسری و فقط با روزی حداکثر 1 ساعت کار .


من اینجا تکنیکهای گرفتن زیرمجموعه مستقیم رو قدم به قدم براتون مینوسم ، یک خواهش هم دارم :


اگه میخوای هر روز در هر سایتی که عضو هستی ، چندین نفر زیرمجموعه مستقیم بگیرید .

اگه میخوای حسابت مثل حساب من بشه و سر هر ماه چندهزار دلار یا چند میلیون بیاد به حسابت .

اگه میخوای زیرمجموعه هایی که میگیرید هر روز براتون فعال باشند

اگه میخوای به ماشین دلخواهت برسی

اگه میخوای یه خونه خوب بخرید ...

اگه میخوای ...

اگه ..


اینها شوخی نیست دوستان خوبم ، اینها رو من دارم روزانه در زندگیم میبینم ، حالا اگه میخوای همه اون اگه ها رو به واقعیت تبدیل کنی و هر روز صبح مثل اینجانب بهشون سلام صبح بخیر بگید ، این تکنیک ها رو که مینویسم عملی کن ببین چه جواب میگیریف ولی باید عملی کنی ها ، نه اینکه سرسری بگیریندش .

یکی از مهمترین و بهترین بخش سود دهی در سایتهای کلیکی خارجی و ایرانی ، گرفتن زیرمجموعه مستقیم هست . و با داشتن این نوع زیرمجموعه سود شما چندین برابر و باور نکردنی میشه .

این مطلب رو که الان دارم مینویسم ، فقط و فقط تکنیک های شخصی خودم هستند ، و با اجرایی کردن این تکنیکها ، در هر کدام از سایتهای کلیکی صدها زیرمجموعه مستقیم دارم و ماهیانه میلیونها تومان از این طریق پول به حساب من میاد ، اینجا هم میخوام این اطلاعات رو برای شما دوستان خوبم بنویسم .


نکته : به دلیل شخصی بودن این مطلب ، کپی برداری از این مطلب ممنوع و غیر قانونی میباشد

خوب اول مزایای داشتن زیرمجموعه مستقیم رو میگم تا بدونید چقدر خوبه و مطمئن باشید که در سایتهای کلیکی باید برای گرفتن همچین موردی خیلی تلاش کنیم ، البته اگر درآمد باور نکردنی میخواهید .


مزایای داشتن زیرمجموعه مستقیم و مواردی که شما از این زیرمجموعه ها سود میبرید :


کلیک کردن روی آگهی ها : وقتی زیرمجموعه مستقیم روی آگهی هاش کلیک میکنه ، از طرف سایت به ازای هر آگهی یک مبلغ مشخصی به حساب شما میاد ، که این مبلغ به نوع عضویت شما و نوع آگهی که اون زیرمجموعه کلیک میکنه داره و در سایتهای مختلف این مبالغ متفاوت هستند.که در هر سایتی این مورد کاملا اعلام شده ، مثلا نوشته اگه عضویت شما طلایی باشه و زیرمجموعه شما روی فلان آگهی کلیک کنه ، این مقدار به حساب شما میاد . پس از کلیک کردن زیرمجموعه ها شما سود خوبی میبرید.


ارتقاع عضویت : در اکثر سایتهای PTC یا همون کلیکی ، در صورتی که زیرمجموعه شما عضویتش رو ارتقا بده به بالاتر ، از طرف سایت مبلغی به عنوان پاداش به حساب شما میاد، برای مثال در اکثر سایتهای PTC خارجی این مبلغ 1 الی 2 دلار هست .


انجام آفرهای موجود در سایتهای PTC : در همه سایتهای PTC یکسری قسمتها وجود داره به نام آفرها ( Offer ) یا در بعضی سایتها به نام تسکها میشناسندش .برای مثال در سایت نئوباکس که یکی از بهترین و معتبرترین سایتهای خارجی هست ، در قسمت آفرها ، یک گزینه ای وجود داره به نام Minijob  که با انجام هر مینی جاب مبلغی تا حدود 0.7 دلار به حسابمان میاد ف حال اگر این مینی جابها رو یکی از زیرمجموعه های مستقیم شما انجام بده ، اون مبلغ به حساب اون زیرمجموعه میره و از طرف سایت تقریبا به اندازه 12% از اون مبلغی که زیرمجموعه شما بدست اوره به حساب شما میاد همون لحظه .

خالا حساب کن 200 تا زیرمجموعه داری روزی 100تاشون مینیجاب کار میکنند ، ببین چه چولی روزانه میاد توی حسابت . در سایتهای ایرانی هم به همنی صورته ، با انجام اکثر این گزینه ها از طرف زیرمجموعه های مستقیم شما هم سود میبرید .


خرید کردن : همه ما میدونیم که در سایتهای PTC خارجی و ایرانی ، ما به 2 صورت سرمایه گذاری میکنیم ، یکی به این صورته که شما هی کلیک میکنید و زیرمجموعه مستقیم میگیرید تا پول جمع بشه توی حسابتون و با این پول که بدست میارید ، توی خود همون سایت سرمایه گذاری میکنید ، حالا یکی باهاش زیرمجموعه میخره یا اجاره میکنه ، یکی باهاش در سایت تبلیغات میکنه ، خلاصه اینکه شما از سایت خرید میکنید و به سایت پول میدین .

حالت بعدی هم اینکه که طرف میخواد خیلی زود به پول برسه و همون اول 100 هزارتومان یا 100 دلار یا هر قدری که میخواد سرمایه گذاری میکنه توی سایت . باز هم در این حالت از سایت خرید کرده .


خوب اگر یکی از زیرمجموعه های مستقیم شما ، از سایت چیزی خرید کنه یا پولی توی سایت سرمایه گذاری کنه ، باز هم از طرف سایت برای شما مبلغی به عنوان کمیسیون یا پاداش به حسابتون میاد . برای مثال در بعضی سایتها به ازای خرید هر 100 دلار از طرف زیرمجموعه ، تقریبا یک دلار به حساب شما میاد .


زیر مجموعه گرفتن توسط زیرمجموعه : بعضی از سایتها مثل سایت خارجی کلیک سنس ، که نامش در لیست سایتها در سما راست وبلاگ هست ، به این صورته که اگه کسی زیرمجموعه مستقیم شما بشه ، و اون شخص خودش یک زیرمجموعه بگیره ف شما از هر 2 نفرش سود میبرید ، این سود دهی تا هفت طبقه زیرمجموعه گیری برای شما سود داره ، البته تعدا اینطور سایتهای خیلی کمه و تقریبا 2 الی 3 تا سایت هستند که اینطوری هست و در لیست سایتهایی که من بهشون اعتما کامل دارم و برای شما هم معرفی کردم ، فقط کلیک سنس اینطوریه ف بقیه دیگه اینطوری نیستند .


و نکته آخر اینکه برای داشتن همچین زیرمجموعه ای شما نیازی نیست مثل زیرمجموعه اجاره ای هر ماه مبلغی پول پرداخت کنید و تا زمانی که اون شخص در سایت کار کنه ، زیرمجموعه شما باقی میمونه و به هیچ عنوان قابل تغییر نیست .

خوب دوستان حالا دیگه خیلی خوب میدونید که داشتن زیرمجموعه مستقیم چقدر سود خوبی داره و حالا دیگه فهمیدین که باید برای گرفتنش هر تلاشی بکنید .

و مطمئنا اگر براش تلاش کنید به جایی میرسید که به هیچ عنوان دنبال زیرمجموعه اجاره ای نمیرید .


بریم سراغ اصل مطلب و تکنیکهای خاص خودم رو بهتون بگم ، تا شما هم بتونید مثل من هر ماه چندین هزار دلار یا چندین میلیون تومان به حساب شخصیتون انتقال بدین بدون هیچ دردسری و فقط با روزی حداکثر 1 ساعت کار .


من اینجا تکنیکهای گرفتن زیرمجموعه مستقیم رو قدم به قدم براتون مینوسم ، یک خواهش هم دارم :


اگه میخوای هر روز در هر سایتی که عضو هستی ، چندین نفر زیرمجموعه مستقیم بگیرید .

اگه میخوای حسابت مثل حساب من بشه و سر هر ماه چندهزار دلار یا چند میلیون بیاد به حسابت .

اگه میخوای زیرمجموعه هایی که میگیرید هر روز براتون فعال باشند

اگه میخوای به ماشین دلخواهت برسی

اگه میخوای یه خونه خوب بخرید ...

اگه میخوای ...

اگه ..


اینها شوخی نیست دوستان خوبم ، اینها رو من دارم روزانه در زندگیم میبینم ، حالا اگه میخوای همه اون اگه ها رو به واقعیت تبدیل کنی و هر روز صبح مثل اینجانب بهشون سلام صبح بخیر بگید ، این تکنیک ها رو که مینویسم عملی کن ببین چه جواب میگیریف ولی باید عملی کنی ها ، نه اینکه سرسری بگیریندش .


خوب دیگه خستتون کردم بریم ببینیم این تکنیکها که ادم رو میلیونر میکنه چی هستند ، مجدد اعلام میکنم که من فقط پیرو این تکنیکها بودم و در حال هزار هر ماه چندین میلیون تومان از طریق همین سایتها به حساب شخصی من میاد .



1- تکنیک اول :  ثبت نام در چند سایت PTC

بعضی از دوستان فکر میکنند که با کار کردن با یک سایت PTC میتونند هر ماه 2000 دلار بدست بیارند ، ولی اصلا اینطور نیست و برای رسیدن به 2000 دلار در یک سایت هم باید زمان زیادی بذارید و هم اینکه سرمایه گذاری کنید یه مقدار پول  . 

دقت کنید دقت کنید دقت کنید دقت کنید دقت کنید که : 

برای رسیدن به پول زیاد باید همزمان توی چند سایت PTC ثبتنام کنید ، والبته سایتهایی باشند که مطمئن باشند .


من خودم در حال حاضر با 21 سایت PTC الان کار میکنم که تقریبا 13 تاشون رو در این بلاگ به شما معرفی کردم ، و همشون کاملا مطمئن و قابل اعتماد هستند چون از همشون پول گرفتم بدون هیچ مشکلی . و در آینده الباقی سایتها رو هم معرفی میکنم ، در حال حاضر برای شروع کار این 13 تا سایت بسیار عالی و هست و نیازی نیست بیشتر از این داشته باشید ، بعد که یه مقدار حرفه ای شدین بقیه اش رو معرفی میکنم .


خوب حالا این 13 تا سایت هر روز چقدر زمان میبره ؟ 

من خودم با 3 تا سیستم کلیکها رو میزنم و تقریبا روزی 35 الی 40 دقیقه برای کلیک کردن آگهی های 21 سایت وقت میذارم البته با 3 تا کامپیوتر همزمان .


هر سایتی چقدر زمان میبره ؟ به نظر من هر سایت تقریبا برای من 3 الی 5 دقیقه زمان میبره .


شاید بپرسید این همه آگهی که یک سایت در یک روز میده همشون رو توی 3 الی 5 دقیقه کلیک میکنید ؟ 


آره درسته من فقط اینقدر زمان میذارم نه بیشتر .


روزهای اول من همه آگهی ها رو کلیک میکردم ولی بعدا که تعداد سایتها و همچنین تعداد زیرمجموعه های مستقیم و اجاره ایم بالا رفت ، فقط آگهی های اصلی رو کلیک میکردم که فرداش بتونم از زیرمجموعه هام سود ببرم . 


برای مثال در سایت Probux من فقط 4 تا اگهی نارنجی رنگ رو هر روز کلیک میکنم که کلا 3 دقیقه وقتم رو میگیره ، چون زیرمجموعه زیاد دارم و با کلیک کردن اون 4 تا آگهی اصلی فرداش از زیرمجموعه هام کلی پول درمیارم و نیازی به بقیه اگهی ها ندارم ..


و مثال دیگر ایکه یک دوستی به من گفت توی سایت توییکرز بالای 70 تا اگهی هر روز میاد چطوری اینها رو توی 5 دقیقه کلیک میکنید ؟

توی تویکرز هم من فقط اگهی های نارنجی رنگ رو که تعدادشون 11 هست رو کلیک میکنم ، به بقیه هیچ کاری ندارم.


یا مثال دیگر در نئوباکس اون موقع که استاندارد بودم فقط 4 تا اگهی های نارنجی رو کلیک میکردم و الان که طلایی شدم 9 تا نارنجی برام میاد که فقط همونهارو کلیک میکنم هر روز .


یا در سایت ایرانی تئوباکس حداکثر روزی 6 تا اگهی میتونم کلیک کنم ولی برای گرفتن سود از زیرمجموعه هام طبق قوانین سایت فقط 3 تا کلیک کنید اکی هست و این 3 تا 2 دقیقه وقت شماره میگیرند .

و مثال دیگر سایت ایرانی Bux24 که با کلیک کردن  3 تا آگهی در روز ، فردا از یرمجموعه هات سود میبری. 


پس دیدین که اگه توی این 13 سایتی که من معرفی کردم عضو بشید ، وقتی زیرمجموعه هات زیاد شدند فقط کلیکهای مهم رو میزنی مثل من  و هر 13 تا سایتش اگه یکدونه کامپیوتر داشته باشید بیشتر از 40 دقیقه وقت نمیگیره . حالا شما حداکثر روزی 1 ساعت حساب کن .( البته اوایل که هنوز زیرمجموعه نگرفته اید زیاد ، بهتره اگر وقت دارید همه اگهی ها رو کلیک کنید )


اگه هر شب نیم ساعت دیرتر بخوابید و هر روز صبح هم نیم ساعت زودتر بیدار بشید ، این کار رو بخوبی انجام میدین و برنامه کارهاتون هم به هم نمیخوره فقط فرقش اینه که ماهی چند میلیون تومن میاد توی حسابت .  

والبته ارزش داره روی یک ساعت وقت بذارید و ماهی چند میلیون تومن پول بگیرید.

مطمئنا خیلی از شماها صبح میرید تا عصر هر روز ، و سر ماه 1 میلیون حقوق میگیرید ، ولی با 1 ساعت کار در این سایتها میتونید چندین میلیون ماهیانه بدست بیارید .


خوب پس اولین تکنیک گرفتن ریفرال مستقیم ، ثبتنام در چند سایت PTC هست و جدی گرفتن این کار و باور داشتن این کار هست و اگر توی ایران هستید حتما در همه سایتهای ایرانی ثبت نام کنید.


چرا این تکنیک باعث گرفتن ریفرال مستقیم میشه ؟ این کار در واقع تعداد ریفرالهای مستقیم شما رو به طرز وحشتناکی میبره بالا .


برای مثال من اگر یک نفر رو گرفتم که در سایت نئوباکس زیرمجموعه من شده ، سایتهای دیگرم را هم بهش معرفی میکنم و ثبتنام میکنه ، مثلا این شخص اگه توی 10 تا از سایتهای من ثبتنام کنه ف درواقع من 10 تا زیرمجموعه گرفتن نه یکدونه .

دوستان خیلی زیادی هم هستند چه ایرانی و چه خارجی که دقیقا در 21 سایتی که من کار میکنم زیرمجموعه من شده اند ، یعنی اینکه با اومدن یک نفر من 21 زیرمجموعه میگیرم .


خوب حالا شما اگه این 13 تا سایت رو عضو بشی ، با این تکنیکها و تلاش خودت خیای راحت میتونی درآمد همه سایتها رو در کمتر از چند ماه به روزی 3 دلار برسونی ، یعنی 13 تا سایت که عضو بشی و از هرکدام روزی 3 دلار درآمد داشته باشی ، یعنی روزی 39 دلار داری کار میکنی . یعنی ماهی 1170 دلار داری کار میکنی .


رسیدن به 3 دلار خیلی آسونه و زمان نمیبره ، من خودم در سایتهای زیادی عضو بودم که در حدود 3 ماه رسوندمش به روزی 3 دلار .

والان چندین سایت در بین این 21 سایت هست که تا روزی 13 الی 20 دلار هم کار میکنم .


بعد میبینی بعد از یک سال اونقدر فعال بودی و اونقدر زیرمجموعه گرفتی که در هر سایت به روزی 10 دلار هم میرسی ، یعنی هر ماه حدود 4000 دلار .


این پول خوبیه دوستان و ارزش داره براش تلاش کنید . با این تکنیکها هم به راحتی میتونید ریفرالهای خیلی زیادی بگیرید ، باور نداری این عکس رو ببین!!! 

تصویر زیر حساب من در سایت نئوباکس هست ، همان طور که میبینید در روز 01.01.2013 دقیقا از ساعت 4 صبح تا ساعت 6 عصر ، من 10 تا ریفرال مستقیم گرفتم ، حالا این 10 تا رو که به 20 تا سایت دیگه معرفی کنم ، و اونجا هم ثبت نام کنند ، یعنی من توی این روز 210 تا ریفرال مستقیم در یک روز گرفتم ، که البته همین طور بوده خیلی هاشون توی همه سایتهای من ثبتنام کردند و خیلی هاشون توی نصفشون و به طور میانگین جمع همه ریفرالها در یک صبح تا عصر در همه سایتهای من به 150 حداقل رسید، خیلی روزها هم از صبح تا عصر به راحتی 25 تا ریفرال هم برای هر سایت گرفته ام و همینطور هر روز در حال ریفرال گیری هستم .به عکس بعدی هم نگاه کنید که بدونید با این تکنیکها همه چیز امکان پذیره و کمتر از یکسال میلیونر میشی .





تصویر زیر هم یکی از صفحه های  زیرمجموعه های مستقیم من در سایت تویکرز هست ، که از تاریخ موجود درش میتونید ببینید که توی چند روز این ریفرالها زیرمجوعه من شده اند همان طور که میبینید از چندین کشور این ریفرالها اومده اند.




اینم یک عکس دیگه از تصویر حسابم در یکی از سایتهای ایرانی به نام Bux24 همان طور که میبینید من در تاریخ 09.02.2013 در این سایت عضو شده ام و با یک سرمایه گذاری کوچیک در این سایت و اطمینان از اینکه سایت معتبری هست ، شروع کردم به زیرمجموعه گیری . الان هم که این پست رو مینویسم 24.02.2013 هست ، یعنی در 2 هفته من 71 زیرمجموعه مستقیم در این سایت گرفتم ، تعداد زیرمجموعه ها هم مشخص شده در تصویر و به زودی با این تکنیکهای زیبایی که کشف کردم ، این سایت رو به ماهی 1 میلیون تومان میرسونم .




خوب دیدین که من چقدر راحت ریفرال میگیرم ، گاهی اوقات مجموع ریفرالها در 21 سایتی که کار میکنم به مرز 300 نفر در یک روز میرسه ، خودم هم باورم نمیشه . مثلا 14 نفر که بیان توی این 21 سایت یک روز عضو بشن یعنی من 300 تا زیرمجموعه گرفتم . 

 

حالا شما 500 تا زیرمجموعه که تلاش کنید توی یک سال بگیرید و اینها رو در سایتهای دیگر هم ثبتنام کنید ، برای مثال توی 10 تا سایت ، یعنی شما 5000 تا زیرمجموعه دارید ، یعنی روزهای خوبت ، یعنی روزهایی که حداقل تا عصر 100 دلار راحت بدست میاری، حالا اگه توی 20 تاسایت عضو بشی ، این مبلغ میشه 200 دلار .  

 

اینها شوخی نیست دوستان ، اینها جدی هست ولی باید باورش داشته باشید همین ، منم هم انصافا روزهای اول میخواستم این کار رو ول کنم ولی کل سیستم کار رو روی برگه پیاده کردم و پولهای زیادی توی این را از دست دادم تا تونستم امروز به این نتیجه برسم . به زودی در پست جدیدی که قراره رسید مبالغ دریافتی ماهیانه آپلود بشه ، شمارو سوپرابز میکنم ،  

 

اگه توی ایران هم هستی به این فکر نکن که پولت چطوری میاد به حسابت و این برنامه ها ، با نوشته های من در این مورد مشکلتون حل میشه و کامل میگم چطوری و چقدر راحت میتونید پولتون رو بگیرید .


خوب این از اولین تکنیک یعنی ثبتنام در چند سایت PTC و همزمان کار کردن با این سایتها .



2- تکنیک شماره دوم : ثبتنام در سایت پرطرفدار و درآمد زای Cashnhits

 

سایت Cashnhits  یکی از معتبرترین و معروفترین سایتهای PTC خارجی هست ، که با ثبت نام در این سایت ، مثل همه سایتهای PTC دیگر میتونید آگهی کلیک کنید ، زیرمجموعه بگیرید و پول در بیارید ، درست مثل سایتهای PTC دیگر که من در لیست سایتها گذاشته ام و البته نام این سایت هم در لیست هست .

این تکنیک برای گرفتن زیرمجموعه در سایتهای خارجی خیلی مفید هست 

خوب برای ثبت نام در این سایت محبوب اینجا را کلیک کنید و ثبت نام رو انجام بدین و یک حساب برای خودتون درست کنید و یا اینکه به لینک شماره 12 در سمت راست همین بلاگ مراجعه کنید .

بعد از اینکه در سایت ثبت نام کردید ، مثل بقیه سایتهای کارتون رو انجام بدین ، آگهی کلیک کنید ، زیرمجموعه بگیرید ، پول بدست بیارید .


در اولین روز ثبت نام در این سایت زیبا ، شما میتونید از یکی از مهمترین قسمتهای این سایت برای گرفتن زیرمجموعه مستقیم استفاده کنید و از این طریق زیرمجموعه های زیادی بگیرید ، به جرات میتونم بگم حدود 15 الی 20 درصد زیرمجموعه های مستقیم من که جدیدا دارم میگیرم از طریق این سایت هستند که به زودی تصویر صفحه زیرمجموعه هایی که از طریق این سایت برای من میاد رو میذارم براتون که هیجانی بشید.


چطوری از این سایت برای گرفتن زیرمجموعه مستقیم استفاده کنید ؟


وقتی در سایت ثبت نام کردین ، وارد حساب کاربریتون بشید و در قسمت Account  که در بالای حسابتان هست یک گزینه ای داره بنام Blog  My که شما در این قسمت میتونید یک وبلاگ درست کنید و لیست و لینک کلیه سایتهای PTC که دارید کار میکنید رو اونجا بذارید ، اگه شما موس رو روی گزینه Account  نگه دارید ، لینک My Blog  رو به راحتی میبینید ، شبیه به تصویر زیر:

 



به لطف مدیر این سایت ، این بلاگ فقط و فقط مخصوص کسانی هست که با سایتهای PTC کار میکنند و میخوان زیرمجموعه بگیرند .

کلیه قالبها و قسمتهای مهم در این بلاگ برای شما طراحی شده و آماده هست، و فقط شما باید لینک زیرمجموعه گیریتون و اطلاعات اون سایت PTC رو که درش عضو هستین رو بذارید تا بقیه ببینند و از لینک شما برای ثبتنام استفاده کنند، همه اطلاعات هم یک کلمه ای هستند که برای گذاشتن لینک هر کدام از سایتهای PTC که باهاشون کار میکنید فقط 5 دقیقه وقت میبره .


در این بلاگ شما میتونید اطلاعات زیر را برای هر سایتی که عضو هستید به راحتی و در عرض 5 دقیقه بذارید :


بنر اون سایت ( مثلا اگر در سایت نئوباکس عضو هستید میتونید بنر اون رو بذارید و بنر همه سایتهای دیگری که عضو هستید )

لینک زیرمجموعه گیریتون

نوع عضویت های موجود در اون سایت که عضو هستید

تعداد و مبلغ کلیکهای شما و زیرمجموعه هاتون

نحوه پرداخت پول از طرف سایت به اعضا

حداقل مبلغ برای گرفتن پول

مبلغی که توی اون سایت سرمایه گذاری کرده اید

مبلغی که توی اون سایت بدست آورده اید

و رسید مبالغی که تا به حال گرفته اید

و چند خط اطلاعات مختصر و مفید درباره اون سایت PTC که معرفی کرده اید .


لطفا اگر این اطلاعات براتون مفیده ، موقع ثبتنام در سایت Cashnhits  نام من را به عنوان معرف ( Referrer  ) قرار بدین که بیائین زیرمجموعه من در این سایت .

نام من هم در این سایت این هست :  Cashmarket

البته اگر از لینک من که در سمت راست بلاگ در قسمت معرفی این سایت هست ثبت نام رو انجام بدین ، دیگه معرف یا ریفرر از شما نمیخواد و مستقیم میتونید بیائین زیرمجموعه من بشید و از تکنیکهای بعدی من در این سایت و بلاگش استفاده کنید ، چون تکنیکهای تبلیغاتی من در این مورد در آینده از طریق همون بلاگ ، فقط برای کسانی ارسال میشه که در لیست زیرمجموعه های من باشند .


یک قسمت بسیار بسیار جالبی هم که این سایت در گزینه بلاگسازی داره ، اینه که :


برای اون وبلاگی که شما طراحی کرده اید ، در صفحه تنظیمات یک گزینه هست به نام Banner  که این بنر درواقع بنر تبلیغاتی شما برای اون بلاگ هست ، برای مثال Bannere  من این هست : 





همان طور که میبینید بنر زیبا و جذابی هم هست برای زیرمجموعه گیری ، اگر روی بنر من کلیک کنید ، مستقیم وارد وبلاگی میشید که من در این سایت طراحی کرده ام ( البته من هنوز فرصت گرفتن رسید مبالغ دریافتی از حسابم نشدم که در این بلاگ بزنم و به زودی همه رسیدهای دریافتی رو اونجا آیلود میکنم )، و در تکنیکهای بعدی هم بهتون میگم که این بنر رو در کجا بذارید بهتره و بهتون میگم که چطوری این بلاگ زیبا رو به همگان در سراسر دنیا معرفی کنید و بتونید از سراسر دنیا زیرمجموعه بگیرید .


تکنیکهای ریز تر این بلاگ رو من هر چه کشف کنم ، بر اساس سیستم سایت فقط میتونم برای کسانی ارسال کنم که زیرمجموعه من در سایت Cashnhits  هستند .

یادتون نره ، هر روز آگهی هایی که در سایت Cashnhits  براتون میاد رو مثل همه سایتهای PTC کلیک کنید و درآمد داشته باشید و در اون سایت زیرمجموعه هم بگیرید ، چون اگه در اون سایت فعال نباشید حسابتون بسته میشه و بلاگتون و زحمتهاتون بر باد میره ، فعال بودن در این سایت یعنی اینکه آگهی هاش رو کلیک کنید که روزی 5 دقیقه وقت شما را میگیرد


نکته جالبتری هم که در این بلاگ هست و میتونید اضافه کنید این هست که :

در سمت چپ بلاگ 3 تا گزینه هست ، یکیش SCAM هست که در این قسمت میتونید لیست سایتهای PTC که کلاهبردار هستند و پولتون رو خورده اند رو بنویسید ، یادتون نره فقط زمانی سایتی رو به این گزینه اضافه کنید که  باهاش کار کردین و پول بهتون نداده ، چون اگه بی دلیل بزنید مسئولیت داره ها .


یکی دیگه از گزینه ها این هست که میتونید 20 تا از اخرین رسیدهای دریافتی پولهاتون رو بنویسید

و یک گزینه دیگه داره به نام NEWS که هر از گاهی اگه حالشو دارید در مورد PTC و اخبار جدیدیش مطالبی رو اونجا بذارید که بلاگتون جذاب بشه .


در بالای بلاگ هم میتونید یک نام برای بلاگتون تعریف کنید ، میتونید نام کاربریتون رو بذارید ، یا هر چیز دیگه ای ، برای مثال من ایمیلم رو گذاشته ام و نامم در فیس بوک ( لطفا در این مورد از خلاقیت خودتون استفاده کنید و در این راه هیچ چیزی رو کپی برداری نکنید چون با این کار به جایی نخواهید رسید ) .


حالا شما یک بلاگ زیبا دارید که لینک زیرمجموعه گیری همه سایتهای PTC و اطلاعاتشون به صورت خلاصه اونجا هست و هر شخصی که به بلاگ شما مراجعه کنه و از طریق اون لینکها ثبت نام کنه مستقیم میاد زیرمجموعه شما میشه .


نکته بسیار بسیار بسیار جالبتری که هست ، اینه که :


شما بعد از مدتی که در سایت Cashnhits  کار کردید ، و زیرمجموعه گرفتید ، و پول توی حسابتون جمع شد ، میتونید Bannere  همون وبلاگ رو مثل بنر من که در بالا براتون گذاشتم رو ، با پرداخت پولی که کار کردین به سایت Cashnhits  ،  بنرتون رو در لیست آگهی هایی که اعضای سایت میبینند بذارید ، تا اعضای سایت که میبینند از طریق لینکها شما در سایتهای دیگر عضو شوند .


البته در تکنیکهای بعدی ، روشهای بسیار مهم تبلیغات بنری و لینکی و آگهی دادن در سایتهای مهم خارجی و ایرانی را خواهم گفت .اگر به خوبی روی این بلاگ کار کنید ، و به خوبی تکنیکهای من رو انجام بدین ، مطمئن باشید 20% از ریفرالهاتون روزانه از طرف این سایت و بلاگ به سمت شما سرازیر خواهند شد ، این چیزیه که من با چشمان خودم در تک تک حسابهایم در سایتهای PTC دارم میبینم .


لطفا خواهشا خواهشا ، اگه میخوای با این تکنیک به درآمدت اضافه کنی ، سایت Cashnhits  رو جدی بگیرید و هر روز آگهی هاش رو کلیک کنید، همه آگهی هایی که هر روز در این سایت براتون میاد ، بین 7 الی 11 تا آگهی چند ثانیه ای هست که فقط روی 3 الی 5 دقیقه وقت زیبای شما رو خواهد گرفت . اگر هم بیشتر وقت داشتی و خواستی پول بیشتری در این سایت بدست بیارید ، بجز پول اگهی ها و زیرمجموعه هاتون ، درقسمت آفرها میتونید کار کنید و پول بیشتری بدست بیارید .


وبلاگ شما هم مثل هر سایت دیگر یک آدرس داره که میتونید برای هر کسی که خواستید آدرسش رو بفرستید .

درآمد خالص و روزانه من در سایت Cashnhits  در حال حاضر که اواخر سال 1391 هستیم ، روزانه بالغ بر 4 الی 7 دلار هست ، و روز به روز این درآمد داره بالاتر میره ، البته با گرفتن زیرمجموعه های مستقیم در این سایت ، و استراتژی اینه که تا 3 ماه آینده درآمد در این سایت به روزی 11 دلار برسه.


راههای تبلیغ کردن این وبلاگ و معرفی اون به بقیه :


بهترین مکان برای تبلیغات این وبلاگ در خود همین سایتهای PTC هست ، مثلا درآمد یک سایت رو بذارید فقط برای تبلیغ کردن این وبلاگ ، در هر سایت PTC هم میتونید به قسمت آگهی ها برید و بنر این وبلاگ رو ثبت کنید ، و هر کی وارد وبلاگتون میشه میتونه توی چند تا سایت زیرمجموعه شما بشه .


امیدوارم که شما هم این تکنیک زیبا را به کار ببرید و براتون مفید باشه ، برای شخص من که سود خوبی تا به حال داشته .


3- تکنیک شماره سوم : درست کردن یک صفحه اختصاصی در فیسبوک یا دیگر شبکه های اجتماعی :


به جرات میتونم بگم که فیس بوک کمک خیلی بزرگی به من کرد برای گرفتن زیرمجموعه مستقیم ، به چند دلیل :

یکی اینکه کسانی که توی فیس بوک هستند ، مطمئنا وقت آزاد در اینترنت دارند که میان توی فیس بوک ، و با دیدن این کار ترجیح میدن در این وقت آزاد کنارش یک راه کسب درآمدی هم داشته باشند .


و دلیل دیگر اینکه آگهی شما یا لینک شما یا سایت شما وقتی توی فیس بوک ثبت میشه افراد خیلی بیشتری بغیر از دوستانتون میتونند اون رو ببینند .


خوب حالا چطوری با فیس بوک زیرمجموعه بگیریم ؟


برای این کار با صفحه فیس بوک شخصیتون به هیچ عنوان تبلیغات نکنید چون بیفایده هست ، و بهترین کار اینه که یک صفحه اختصاصی برای این کار در نظر بگیرید که جذاب باشه و حس کنجکاوانه ای در اون فردی که نام شما رو میبینه در فیس بوک ایجاد کنه و بیاد به صفحه شما و ایجاد دوستی ارسال کنه .


برای مثال نام من در فیس بوک : Undersky ofmoney


خوب این اسم برای خیلی ها جالبه و طرف میخواد ببینه این که به معنی زیر آسمان پول هست چیه ؟


خیلی از دوستان من در فیس بوک از این راه منو اد کرده اند و زیرمجموعه من شده اند .


برای مثال نامهای جذابی که میتونه تاثیر گذار باشه من چند تا رو میگم :


Earn moneyonline

make moneyonline

bestptc

topptc

paytoclick


یا نامهای فارسی برای جذب بیشتر زیرمجموعه های ایرانی :



دوستانی هم که توی ایران هستند و با باز کردن فیس بوک مشکل دارند ، میتونند از سایتهای اجتماعی دیگر مثل کلوب استفاده کنند .


یک نکته هم یادتون نره سعی کنید بیشتر دانشجوها رو برید ادد کنید .


خوب این هم یکی دیگر از تکنیکهای ساده ای بود که تجربه شخصی من بود و در گرفتن زیرمجموعه کمک خیلی زیادی به من کرده و خواهد کرد .


پس از همین امشب دست به کار بشید و شروع کنید ، اوایل هم خودتون برید درخواست دوستی ارسال کنید و بعد از مدتی دیگه نیاز نیست این کار رو بکنید چون نام جذابی که انتخاب کردین در فیس بوک و چندین صفحه پخش میشه و به راحتی شما رو پیدا میکنند ، و میان درخواست دوستی ایجاد میکنند .


گاهی اوقات هم به خاطر مطالبی که میذارید در موتورهای جستجوگر به خوبی پیجتون پیدا میشه 



تکنیک شماره چهار : ساخت یک وبلاگ یا وبسایت فارسی و انگلیسی


به جرات میتونم بگم که این تکنیک یکی از بهترین ، مهمترین و پرفایده ترین تکنیک و کم هزینه ترین تکنیک برای گرفتن زیرمجموعه مستقیم هست .

من خیلی از زیرمجموعه های مستقیمی که گرفته ام رو از این طریق گرفته ام ، حالا اینجا راهش رو بهتون میگم .

ببینید دوستان ، من از سال 1385 وب مینویسم و مطالب زیادی در اینترنت به نام م منتشر شده و در حال حاضر 4 وبسایت رو دارم مدیریت میکنم که تک تک کلماتش رو خودم نوشتم و به خوبی میدونم که این تکنیک کمی زمان بر هست و حوصله میخواد .

ولی اگه میخواهید با تجربه های من همینطوی که من زیرمجموعه میگیرم شما هم بگیرید باید همه تکنیکهایی رو که اینجا میگم انجام بدین .

حال من اینجا این تکنیک رو و قوانینش رو خلاصه و مفید براتون مینویسم تا شما بتونید توی کمترین زمان این کار رو انجم بدین .


نکات مهم در ساخت وبلاگ و اطلاعات درون وبلاگ یا وبسایت :


سعی کنید یک نامی برای وبلاگتون انتخاب کنید که با کارتون همخوانی داشته باشه

به هیچ عنوان مطالب وبلاگ یا سایتتون رو از جایی کپی نکنید چون اگه کسی مطالب شما رو جایی ببینه مطمئن باشید دیگه به وبلاگ شما نمیاد و مورد مهم دیگر اینکه کپی کردن اطلاعات دیگران خلاف قانون هست.

تیتر وبلاگتون رو مناسب انتخاب کنید

لینکها رو مرتب بچینید

در وبلاگتون فقط در مورد کارتون بنویسید نه چیز دیگه ای


خوب اگه توی ایران هستید و میخواهید برای سایتهای ایرانی و زیرمجموعه ایرانی بگیرید ، بهترین کار اینه که یکی از سایتهای وبلاگسازی ایرانی رو استفاده کنید مثل بلاگفا ، بلاگ اسکای، میهن بلاگ، پرشین بلاگ و هزاران سایت دیگه ای که خدمات ساخت وبلاگ دارند ، همشون هم رایگان هستند و در همشون دارای قسمت راهنما برای ساخت وبلاگ هستند و همشون به زبان فارسی هستند و به راحتی میتونید این کار رو بکنید.

در وبلاگتون میتونید به راحتی لینک زیرمجموعه گیریتون رو برای همه سایتهایی که کار میکنید رو بذارید .

در این وبلاگ شما میتونید لینک سایتهای ایرانی که کار میکنید و همچنین لینک سایتهای خارجی که کار میکنید رو بذارید .

و اگه میخواهید در سایتهای خارجی که کار میکنید ، زیرمجموع خارجی بگیرید ، بهترین گزینه ساخت یک وبلاگ با زبان انگلیسی در بلاگر هست ، که اول باید یک جیمیل درست کنید و در بالای جیمیلتون به گزینه بلاگر مراجعه کنید و شروع به ساخت کنید ، همه اطلاعات در مورد ساخت هم داخل خودش هست .


دقت کنید که در وبلاگ انگلیسیتون همه چیز رو خلاصه بنویسید ، و در ادامه لینک همه سایتهای خارجی رو که باهاشون کار میکنید رو اون تو بذارید .

برای مثال این وبلاگ خارجی من هست ، خیلی خلاصه و مفید :

www.seniorptc.blogspot.com


چون کسی که این وبلاگ رو میخونه مطمئنا زبان انگلیسیش خوبه و وقتی با لینک شما برای مثال در سایت نئوباکس ثبت نام کنه ، خودش میره توی سایت نئوباکس همه اطلاعات مهم و کاربردی رو میخونه و دیگه نیازی به توضیحات شما نیست .

دقت کنید که در وبلاگهاتون میتونید صفحه فیسبوکی که در تکنیک قبلی ساختید رو بذارید که بیان به پیج شما و بدونند که کسی هست در این مورد کمکی بکنه یا اینکه وقتی بیاد مطمئن میشه که این کار واقعا درآمد خوبی داره و به راحتی میتونه با شما از طریق پیجتون درارتباط باشه.

اگر ایمیلتون رو هم بذارید یا یاهو آی دیتون رو ، مطمئنن بهتر خواهد شد .

خوب این هم از این تکنیک ، دیگه ساختشون با خودتونه و باید کمی تلاش کنید .


تا اینجای کار 4 تا تکنیک گفتم و همش ثبت نام وساخت بوده ، و انتظار نداشته باشید که تا اینجا تکنیکهارو اجرا کنید و فرداش زیرمجموعه بگیرید .


با اجرای تکنیکهای بعدی ، این 4 تا تکنیک رو میاریم روی کار و کارآییشون رو میبینیم .

پس فراموش نشه ، رمز موفقیت در تکنیکهای بعدی ، انجام تکنیکهایی هست که تا اینجای کار براتون نوشتم . و همانطور که دیدین ، تا اینجای کار این تکنیکها همشون بدون هزینه بودند و با کمی وقت میتونید همشون رو انجام بدین ، البته اگر میخواهید به پول خیلی خوبی برسید .



برا دیدن لیست کامل سایتهای معتبر کلیکی ایرانی اینجا را کلیک کنید 

کار در منزل

کلیک کن پول بگیر

کسب درآمد از اینترنت

سایتهای درامد زا


یا هر نام دیگری که به ذهن خودتون جذاب به نظر میاد میتونید انتخاب کنید .


نکات مهم در این مورد چی هستند ؟


پیجتون رو قفل نکنید تا هر کسی بتونه ببینه

عکس بالای پیجتون جذاب باشه

از کارهاتون در پیجتون بنویسید

رسید مبالغ دریافتیتون رو بذارید 

استراتژی هاتون رو خلاصه بنویسید

سعی کنید اطلاعات کامل کسب کنید تا بتونید به سوالات جواب بدین


نکته مهم دیگه اینکه :  صفحات ارگانها ، خواننده های معروف ایرانی و خارجی ، صرافی ها ، بانکها ، گروه های معروف ایرانی و خارجی رو سر بزنید و لایک کنید ، وقتی نام شما در فیس بوک جذاب باشه و صفحه ای رو لایک کنید ، اگه کسی بیاد اون صفحه رو لایک کنه احتمال دیدن نام شما و اومدن به پیج شما خیلی زیاد هست .


مثلا به صفحه فیس بوک صرافی های خارجی یا بانکها برید لایک بزنید ، اینها گزینه های خوبی هستند .


و اگه میخواهید زیرمجموعه های خارجی از طریق فیس بوک بگیرید بهترین راهش اینه :


ابتدا سعی کنید از کشورهای خیلی کمپولتر و آسیایی شروع کنید که بیشتر به پول نیاز دارند ، مثلا افغانستان ، هند ، پاکستان ، بنگلادش ...


برای این کار هم به خاطر اینکه فیس بوک شما رو بلاک نکنه بهتره ، مثلا محل سکونت رو بزنید کابل در افغانستان و محل درس خوندن رو بزنید یکی از داشنگاههای کابل ( البته برای چند دقیقه)

بعد وارد قسمت پیدا کردن دوست که بشید ، معمولا لیست اکثر داشنجویان افغانی در دانشگاه کابل میاد و میتونید براشون درخواست دوستی بزنید و به ثبت نام دعوتشون کنید .


خوب برای روزهیا اول که شما این کار رو کنید دیگه پیج شما توی فیس بوک بخش میشه و خیلی ها شما رو به راحتی پیدا میکنند و خدوشون درخواست دوستی میزنند . بعد میتونید اون وبلاگ که توی Cashnhits دارید یا وبلاگهای دیگر رو که در تکنیک های بعدی نحوه اموزششون رو میدم توی فیس بوک براشون ارسال کنید . 

برگرفته از وبلاگ ptcinvestigation  

 

http://www.ptcinvestigation.blogsky.com/

  

 

 

اولین سایت شرکت آسمان توباکس

سایت کلیکی توباکس

اولین و معتبرترین سایت کلیکی ایرانی با بیش از 70000کاربرومجموع پرداخت 100میلیون تومان به کاربرانش تاکنون.با مجوز فرهنگ وارشاد وهرچه ازاعتبار این سایت گفته شود کم است.اولین سایت کلیکی شرکت نام آوران فناوری آ سمان ودارای تبلیغات زیادوگوناگون.برای شروع درآمد کلیکی وکسب اطلاعات بیشتر روی بنرزیر کلیک کنید:



دومین سایت شرکت فن آوران آسمان باکس

سایت کلیکی آسمان باکس

دومین سایت کلیکی که میتوان گفت زیر مجموعه سایت کلیکی توباکس است ویک سایت باکاربره بالاست.با مجوزفرهنگ وارشاد ودومین سایت کلیکی شرکت نام آوران فناوری آسمان است.بابیش از8000کاربر ومجموع پرداخت 3میلیون تومان تاکنون به کابران تاکنون است. برای شروع درآمد کلیکی وکسب اطلاعات بیشتر روی بنر زیر کلیک کنید:

…..




سومین سایت شرکت آسمان آسان باکس

سایت کلیکی آسان باکس

سومین سایت کلیکی شرکت نام آوران فناوری آسمان است وداری مجوز فرهنگ وارشاد وبابیش از4000کاربرومجموع پرداخت 2میلیون تومان تاکنون به کاربران است.برای شروع درآمد کلیکی برای شروع وکسب اطلاعات بیشتر روی بنر زیر کلیک کنید:




چهارمین سایت شرکت آسمان باکس ایران

سایت کلیکی باکس ایران

چهارمین سایت کلیکی شرکت نام آوران فناوری آسمان است با مجوز فرهنگ وارشاد وبابیش از1500 کاربرومجموع پرداخت600هزارتومان تاکنون به کاربران است. برای شروع برای شروع درآمد کلیکی وکسب اطلاعات بیشتر روی بنر زیر کلیک کنید:

…..




پنجمین سایت شرکت آسمان جوانه باکس

سایت کلیکی لیف باکس

یک سایت تازه تاسیس!پنجمین سایت کلیکی شرکت نام آوران فناوری آسمان است .با مجوز فرهنگ وارشاد است.دارای 1000کاربر درهمین مدت کوتاه وبا اتکا به نام بزرگ شرکت آسمان قابل اطمینان خواهد بود. برای شروع درآمد کلیکی وکسب اطلاعات بیشتر روی بنر زیر کلیک کنید:

…..


ششمین سایت شرکت فن آوران آسمان نشانه باکس

سایت کلیکی نشانه باکس

سایت کلیکی بسیار تازه تاسیس!هفتمین سایت شرکت نام آوران فناوری آسمان با مجوز فرهنگ وارشاد است.درابتدای کار وبابیش از600کاربر تاکنون. برای شروع درآمد کلیکی وکسب اطلاعات بیشتر روی بنر زیر کلیک کنید:

…..


هفتمین سایت شرکت آسمان لاک باکس

سایت کلیکی لاک باکس

سایت کلیکی بسیار تازه تاسیس!ششمین سایت شرکت نام آوران فناوری آسمان است با مجوز فرهنگ وارشاد است.وچون نام شرکت فناوری آسمان درمیان است پس شک نکنید. برای شروع درآمد کلیکی وکسب اطلاعات بیشتر روی بنر زیر کلیک کنید:



هشتمین سایت شرکت فن آو ران آسمان باکس زمین سبز

سایت کلیکی باکس زمین سبز

شروع کار این سایت کلیکی شهریور ماه91 است وهشتمین سایت کلیکی شرکت نام آوران فناوری آسمان است از سلسله مراتب سایت های کلیکی این شرکت معتبر با مجوز فرهنگ وارشاد است برای شروع درآمد کلیکی وکسب اطلاعات بیشتر روی بنر زیر کلیک کنید:




نهمین سایت شرکت آسمان باکس واتر

سایت باکس واتر

جدیدترین سایت کلیکی شرکت آسمان است که شروع به کارش اواخر مهر ماه 91 بوده است.بسیار جالب است که شرکت آسمان توانسته تا حدی اعتبار کسب کند که ماهانه سایت کلیکی جدید به بازار عرضه کند که در همان روز های اول اعضای زیادی رو جذب کنندحتما در این سایت عضو شوید.برای شروع درآمد کلیکی وکسب اطلاعات بیشتر روی بنر زیر کلیک کنید:


دهمین سایت شرکت فن آوران آسمان باکس پازل

سایت کلیکی باکس پازل

یازدهمین وآخرین سایت شرکت آسمان در حال حاضراست.چند روز بعد از سایت ترنادو تشکیل شد.به نظر ما بهترین و البته مطمئن ترین راه کسب درآمدسایت های کلیکی شرکت آسمان است.پس برای عضویت در این سایت هم مانند سایت های بالا درنگ نکنید.




یازدهمین سایت شرکت آسمان تورنادوباکس

سایت کلیکی ترنادو باکس

دهمین سایت کلیکی شرکت آسمان که شروع به کارش اواسط آبان 91 است وکارکردی مشابه با دیگر سایت های این شرکت دارد.برای شروع درآمد کلیکی و کسب اطلاعات بیشتر روی بنر زیرکلیک کنید:

سایت های کلیکی خارجی

نئوباکس اولین و معتبرترین

پروباکس معتبر ترین و پر سود ترین

  

سایت معتبر و درآمد قابل ملاحظه

  

 

و دیگر سایت های کلیکی ایرانی

آنباکس پرداختی سریع بارز ترین خصوصیتشه

دو سایت کلیکی شرکت نیک پندار معتبر

سایت اول

سایت دوم

 

سایتهایی که به طور منظم کلیکهام میزنم ولی تا به الان برداشتی نداشتم

اولین سایت باکس ۲۴

ملی باکس با ظاهری متفاوت

مهرباکس آرامش دهنده

باکس خانه رویایی

  

یه نکته:

توصیه میکنم به دنبال تبلیغات رنگارنگ نرید شما تو همین چند سایت اگر ثبت نام کنید و فعال باشید من شخصا تضمین میکنم بعد از چند ماه یه درآمد قابل ملاحظه ای نصیبتون میشه .

ضمنا دوستانی که با نام کاربری arfo به عنوان معرف در هر یک از سایت ها عضو شدن ار طریق فرم تماس با من اطلاع دهند تا قسمتی از درآمد کسب شده به حسابشون واریز شود .

موید باشید و موفق

تماس با من جهت رفع مشکلات احتمالی






لطفا برای ثبت نام در سایت های معتبر کسب درآمد کلیکی ایرانی و خارجی اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد