آموزش و درآمد واقعی و منطقی از اینترنت ( درآمد کلیکی PTC)

آموزش و درآمد واقعی و منطقی از اینترنت ( درآمد کلیکی PTC)

از وبگردی در اینترنت کسب درآمد کنید
آموزش و درآمد واقعی و منطقی از اینترنت ( درآمد کلیکی PTC)

آموزش و درآمد واقعی و منطقی از اینترنت ( درآمد کلیکی PTC)

از وبگردی در اینترنت کسب درآمد کنید

آشنایی با سایت های کلیکی ( ptc)

هرجا که اینترنت باشد echarge.ir
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **

آشنایی با سایت های کلیکی (PTC)

اگر تازه کار هستید و نمی دانید چه کارکنید ازاینجا شروع کنید.دراین قسمت سعی کرده ایم همه چیز را راجب کسب درآمد ازاینترنت برایتان توضیح دهیم.پس اگرهیچ تجربه ای هم ندارید مطمئن باشید که باخواندن این مطلب همه چیزبرایتان روشن شده ومی توانید همین امروزشروع به کارکنید…
امروزه سایت های کلیکی زیادی وجود دارند که درزمینه کسب درآمد از اینترنت کار میکنند که با عضویت درآن ها میتوان درآمد ماهیانه از اینترنت کسب کرد.مخصوصا اگر دانشجو هستیدودنبال کار دانشجویی البته باید تلاش مستمر داشت وصبر کرد.زیرا هیچ کس یک شبه پولدار نمیشود پس گول تبلیغات را نخورید….
***
مطمئن باشید اگرحساب شده کار کنید بعداز چند هفته درآمد ماهیانه خوبی خواهید داشت.
***
تنهاباصرف یک ساعت در روز
***
تنها سه چیز لازم دارید:
1-کامپیوتر 2-اینترنت 3-ایمیل
***
حتی با اینترنت کم سرعت(dial up)هم میتوانید کارکنید.
***
ویژه دانشجویان متقاضی کار دانشجویی
***
اگر حوصله اینترنت کم سرعت ندارید تنها بامبلغ 3هزارتومان ماهیانه اینترنت پرسرعت راباگوشی موبایل خود تجربه کنید.
***
اگر نمی توانید برای خود ایمیل بسازید اینجا کلیک کنید
***

معتبرترین سایت های کسب درآمد ازاینترنت که امروزه بسیار رایج شده است سایت های کلیکی هستند.سایت های کلیکی یا PTC_paid to click همانطورکه ازنامشان پیداست مبنای کارشان پرداخت به ازای کلیک روی تبلیغات است.یعنی در این سایت ها تبلیغاتی مختلف وجود دارد که شما بعد ازثبت نام درسایت با کلیک روی آنهاوفقط وفقط مشاهده صفحه تبلیغ ,مبلغی برای شمامنظورشده وباادامه این کار ورسیدن حساب شما مثلا به 1000تومان میتوانید آنرا به شماره حسابتان درهربانکی منتقل کرده وبرداشت کنید.به نظرم این بهترین کار دانشجویی است.ولی معتبر ترین سایت های کسب درآمد را نمیتوان به راحتی شناخت مگر اینکه با آنها کار کرد.اما این پایان کار نیست زیرا اگر فقط به این صورت ادامه دهیم ماهیانه درآمد کمی داریم.برای همین شما می بایست زیرمجموعه کسب کنید…
خب قبل از ادامه دادن به این مطلب بهتر است ثبت نام اولیه رادر سایت های کلیکی به راحتی انجام دهید برای این کاربه صفحه ی قبل برگشته و در قسمت معتبرترین سایت های کلیکی دروسط صفحه باکلیک بر روی هر بنر بطور مستقیم به صفحه ثبت نام سایت های معتبر کلیکی خواهید رفت و این کار را باید برای تک تک سایت ها وتک تک بنر ها به صورت تکراری طبق مثال زیر انجام دهید:

****

1-پس از کلیک بر روی هر بنر در صفحه قبل به صفحه ثبت نام خواهید رفت.
****
2-قسمت نام کاربری ورمز عبور را به دلخواه پرکنید وبرای همه سایت ها که باید به ترتیب ثبت نام کنید یک نام کاربری و رمز یکسان برای راحتی کاره خودتان انتخاب کنید.
****
3-در قسمت ایمیل آدرس ایمیل خود را وارد کنید اگر ایمیل ندارید اینجا کلیک کنید
****
توجه:اگر به هر دلیل قادر به ساخت ایمیل برای خود نیستید در قسمت ثبت نظر در پایین صفحه پیغام بگذارید تا برایتان ایمیل بسازیم.
4-استان خود را وارد کرده و قسمت نام کاربری معرف را دستکاری نکنید.
****
توجه:اگر معرف نداشته باشید مورد خرید وفروش دیگران قرار میگیرید
****
5-تاریخ تولد را دلخواه وارد کنید
****
6-در قسمت سوال امنیتی یک سوال و جواب دلخواه واردکنید(هنگام فراموشی رمز عبورتان از این سوال و جواب استفاده میشود پس آن رابخاطر بسپارید)
****
7-در قسمت شرایط و قوانین فعالیت گزینه بله را تیک بزنید وسرآخر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.
****
8-در پایان ایمیلی برای شما فرستاده میشود که برای تکمیل ثبت نام باید به ایمیل خود رفته و روی لینک فعالسازی که برای شما فرستاده میشود کلیک کنید.
****
از این به بعد میتوانید بامراجعه به آن سایت و وارد کردن نام کابری ورمز وارده حساب کاربری خود شده و از قسمت مشاهده ی تبلیغات با کلیک بر روی هر تبلیغ وشکل رنگی ظاهر شده صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که پس از یک دقیقه مبلغ هر تبلیغ به حساب شمامنظور میشود.زمانی که مبلغ شما به1000تومان رسید میتوانید درخواست برداشت داده تا با وارد کردن شماره کارت یا حسابتان به آن واریز گردد.
توجه:اگر اینترنت شما کم سرعت است پس از ورود یه سایت قسمت show image مرورگرتان را در منوی Tool وگزینه options ورفتن به content ویا advanced غیر فعال کنید.
************************************

اگر مراحل بالا را انجام داده اید برای کسب درآمد بیشتر به ادامه مطلب توجه کنید


***زیرمجموعه چیست؟***

***

کسانی که ازطریق شما در سایت های کلیکی عضوشده اند.شما درهر سایتی عضوشوید نام کاربری دارید که اگر دیگران با این نام کابری شما(که درقسمت “معرف” فرم ثبت نام است)عضوشوند به عنوان زیرمجموعه مستقیم شما شناخته میشوند.
در کل کسی که توسط نام کاربری شما عضوشود زیر مجموعه مستقیم وهمیشگی شما شده وبه ازای هرمبلغی که روزانه درآمد کسب کند,به اندازه ی نصف(معمولا نصف) آن به شما سود تعلق میگیرد.دقت کنید که این سود را شرکت تبلیغاتی به شما میدهد واز درآمد آن شخص نیست وربطی به درآمد آن شخص ندارد( این کار را برای افزایش رونق وکسب مشتریه بیشتر انجام میدهند)یعنی شما چه زیر مجموعه کسی باشید ویا کسی زیرمجموعه ی شما باشد فرقی به حال خوده شخص نمیکند پس نگران نباشید که شما خودتان زیر مجموعه ی چه کسی هستید.
مهمترین و اولین نکته ای که باید همیشه در کسب درآمد از اینترنت و سایت های کلیکی به آن دقت داشت این است که درآمد اصلی شما از کلیک های زیرمجموعه مستقیم شماست، نه کلیک های خود شما. شما اگر روزی 5 تا آگهی 20 تومانی هم کلیک کنید، می شود ماهی 3.000 تومان. ولی اگر بر فرض 150 زیرمجموعه مستقیم کسب کرده باشید که هر کدام روزی 4 آگهی 6 تومانی کلیک کنند، می شود ماهی 108.000 تومان. پس حتما باید زیرمجموعه کسب کنید. در ادامه ی این مطلب، نحوه جذب عضو مستقیم هم آموزش داده شده است. لذا هنگام عضویت، اینکه برای کلیکی که خود شما انجام میدهیدچقدر می پردازند اهمیت خاصی ندارد، باید دقت کنید که از کلیک عضو مستقیم چقد عایدتان می شود.
افرادی که شما دعوت کرده اید و معرف آنها هستید، زیرمجموعه مستقیم شما هستند. اما زیرمجموعه های اجاره ای هم داریم.افرادی که درابتدای ثبت نام بدون معرف عضو شده اند رامیتوانید به مدت یک ماه خرید تا سود حاصل از کلیکی که آنها میکنند به شما هم برسد…
درست است که با اجاره ی زیرمجموعه های اجاره ای می توان بدون زحمت درآمد داشت، ولی درخرید آنها نباید عجله به خرج داد. اولین گام پس از عضو شدن باید تلاش برای جذب زیرمجموعه مستقیم باشد. زیرا بجای اینکه67.500 تومان برای اجاره یک ماه 250 زیرمجموعه اجاره ای هزینه کنید و آخر ماه تنها 22.500 تومان درآمد داشته باشید، با کسب تنها 150 زیرمجموعه مستقیم میتوانید 60000 تومان درآمد داشته باشید وبا توجه به اینکه شما در8الی 9 سایت عضو هستید8*60000میشود480000تومان در ماه تنها بایک ساعت در روز
دلیل اینکه به بعضی از این شرکت هابا سقف درآمد کمتر، رتبه بهتری داده شده این است که اولا این ارقام سقف درآمد است، نه درآمد حتمی. ثانیا همچنین سابقه و کیفیت پشتیبانی و سرعت پرداخت جزو امتیازات با ارزش شرکت های با رتبه خوب هستند. در انتها تاکید می کنم که این شرکت ها را از میان تعداد زیادی سایتهای کلیکی انتخاب کرده ایم و در عضو شدن در اینها شک نکنید
**********
صدها سایت کلیکی وجود دارند ولی فقط تعداد کمی معتبر هستن
**********
کسب درآمد ازاینترنت وسایت های کلیکی و….کاری زمانبر است پس عجله نکنید
**********
ما معتبرترین سایت های کسب درآمد رامعرفی کرده ایم ولی در هرصورت انتخاب با شماست
**********
بعد از ثبت نام وقت را از دست ندهید وبادعوت دوستان خود به این کار آن هارا عضو مستقیم خود کنید
**********
این یک کار دانشجویی است زیرا اکثر دانشجویان نمیتوانند در جای ثابتی کار کنند
**********
اگر قسمتی ازکار برای شما مبهم بود در قسمت نظرات(پایین صفحه) سوالات خود را مطرح کنید





لطفا برای ثبت نام در سایت های معتبر کسب درآمد کلیکی ایرانی و خارجی اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد